Phala Network Türkiye sayfası

Herkese selam dostlar,

Bildiğiniz gibi artık Türkiye ayağı ile ilgileniyorum ve bu topluluğu daha da büyütmek istiyorum bu sebeple farklı resmi platformlarda farklı içerikler ile kaynaklar oluşturacağım.

Aynı zamanda Telegram üzerindeki grubumuza da katılarak sohbetlerimize, etkinliklerimize katılabilirsiniz.

Şimdiden katılan herkese teşekkür ederim!

Merhaba Batuhan Bey,

Benin adim Semih, Phala mining ile ilgileniyorum. Acikcasi baska ilgilenen bir Turk oldugunu daha gormek cok guzel. Bayagi once baslamisiniz sanirim July 21 tarihli post. Nasil gidiyor, Telegram sayfasi aktif degil bir heyecan ile girdim ama calismiyor. Siz hala mining yapiyor musunuz yoksa biraktiniz mi?

Merhaba
Phala madenciliği yapmak istiyorum, daha işin çok başındayım şimdilik uygun bilgisayar bakıyorum. Bu konu hakkında bana önerileriniz neler olur.

nasılsın
Phala madenciliğine hoş geldiniz, önce bu linkteki içeriği öğrenmeyi deneyebilirsiniz.

İngilizce konuşabiliyorsanız, bunun size yardımcı olacağına inanıyorum. Ayrıca phala projesi Türkçe dil ortamında bir topluluk geliştirmeyi de umuyor ama biz dile pek aşina değiliz. Eğer ilgileniyorsanız, topluluk oluşturmaya katılımınızı memnuniyetle karşılıyoruz.(Aslında google translate kullandım)

Teşekkür ederim, siz nasılsınız

içeriğe baktım. Bazı bilgisayarlar buldum, işlemci ve bios SGX i destekliyor, ama yinede sonraki aşamalarda sorun yaşarmıyım diye tereddütüm var. Neticede 21 bin TL ye bir bilgisayar alacağım. İşe yaramazsa kötü olur. Bu nedenle hazır çalışan konfigürasyonlara bakıyorum. Bir exel listesi var ama orda çok güncel donanımlar yok sanırım.

I’m sorry that because it involves more professional questions, I will answer your questions in English to express myself more accurately.
The excel listed is a little bit early version. So my advice is you’d better learn from the wiki, especially the page of . It has written details about how to choose a CPU&BIOS and how to research the SGX ability of the machine which you have chosen. And when you buy the machine, do remember to ask the store Whether the BIOS version supports SGX and Whether the BIOS version refresh service is provided.
The wiki link is ‘Requirements - Phala Network Wiki’.
Sorry that I can’t just select a type and give it to you because it’s changeable. If you have already chosen one, share it here, and we can help you identify the ability of SGX. Let’s learn together!

Thank you for the answer.
I bought an 8 core PC with i7 10700 processor. But I haven’t received it yet. 516GB SSD available. Do I have to make the capacity 1TB? How many PHAs should be in the pool for 8 cores, any guesses?

Yes, a 1T+ SSD is needed.
Staking amount depends on the Performance Test of your machine. It’s about 2000~20000PHA, and the rewards is almost linear with the staking amount.
You can read this paragraph " how Phala’s mining rewards are calculated" of my article for more details: Must Read Before Gemini Upgrade. Mining Reward raise from 1% to 70% | by Doyle guo | Phala Network | Mar, 2022 | Medium
Or learn more about Phala’s Tokenomics directly:Phala Tokenomics - Phala Network Wiki
Hope these can help you :wink: